CanonFoton

Alla inlägg under januari 2012

Av Mosan - 31 januari 2012 19:21

Tja! Idag har det vart en bra skoldag  Jag åkte inte buss idag, för jag gick hem idag. Men inget har hänt idag så :) Men just nu ska jag äta klementiner  Haha:P Men har inget att skriva. måste gåå!!!


Byebye☺


//Mosan♥

Av Mosan - 30 januari 2012 19:27

Tja! Idag har jag vart med Alicia. Vi gick ut med hennes hund Zorro!! So sweet dog!<3 Vi har mest vart ute idag. Vi var ute och fjantade oss och lite så  Vi har vart ute vid skolan! Och idag i skolan så var det ett rådjurs huvud i skolans soptunna!!  Äkligt!! Det var jätte äkligt! Och det var en som tog upp den och la den på marken och då så petade som på den! (med pinne) Jag petade ocksåpå den när den var på marken och dåså var den med nosen uppot. Och när jag skulle ta i den igen så råkade jag vända på den så att den äkliga sidan var uppot!!!! Uschhh! Men jag vände tillbaka igen. När jag och Alicia var så pratade vi massa hemligheter förvarandra!   Men ska kolla på teve nu!!


Byebye!


//Mosan!  

Av Mosan - 28 januari 2012 19:12

Tja! Idag har jag varit med en kompis och vi har gjort allt möjligt! (men ändå inte) Men annars har jag inte gjort något spec. Men nu är jag hos några som vi var bjudna till  Men ja jag sitter bara vid datorn och chattar på msn och sen lite annat. Men nu vet jag inte vad jag ska göra. Men sen ska jag titta på film iaf. Mamma och jag var inne på macken i torsås och hyrde en film.

Byebye!☺


//Mosan! 

Av Mosan - 27 januari 2012 15:03

Tja! FÖRLÅT att jag inte bloggat men Telia har strulat, så har inte kunnat vara inne på internet..

Men nu bloggar jag! Jag försöker bara få hjälp av pappa för vår kamera vill inte lägga in blider på min dator som den gjort förut  Men det har inte hänt något spec. så. Men igår så skulle vi hoppa och jag hade Musse mes men jag hoppade inte   Men det gick också bra ändån. Jaa, nu är det äntligen fredag!! YEZZ!!☺ Och imon så ska man vara med Tilda då ja!!☻ Egentligen skule vi sovit över med det gick inte för hennes mamma. Men aja vad ska man göra nu då?  Men får väl ta och gå..


Byebye!☺


//Mosan!

Av Mosan - 23 januari 2012 17:38

Tja! Nu har jag varit med min kompis. Nu sitter jag här uppe på mitt rum och chattar på msn och lita annat på google, som t.ex bloggar är inne på bdb och sådant:P Men nu sitter jag och chattar med min kompis Wendy. Och vi försöker ha ett röstsamtal men det går inte riktigt som planerat!! Men nu har ju snön kommit. Kort inlägg idag med. Imon är det ju elevens val och kanske skriver om den imon lite men nu ska jga gå.


Byebye!☻


//Mosan!

Av Mosan - 22 januari 2012 16:34

Tja nu har jag kommit hem från Hanna. Och vi har haft JÄTTE roligt som vanligt! VI har tittat på tv, sovit mm. När vi skulle sova fick jag sova på en luft madras och då så hörde Helena (hannas mamma) att det pös från madrassen. Och då så tejpade vi där. Men den kunde gå sönder. Men när vi gick och la oss så somnade jag snabbt. Men när jag vaknade så hade ju luft gått ut..... Suck. SÅ jag väckte Hanna och sa att den hade gått sönder och då fick vi ligga tsm i Hannas säg. Men nu är jag hemma och är sjuuukt trött. Vi gick typ och la oss vid 23.00 igår. Men det var allt.


Byebye!☻


//Mosan!

Av Mosan - 21 januari 2012 09:13

Tja. Snart ska man til scouterna. Sen ska man till Hannsan!♥ Längtar!♥ Saknar dig Hanna!!♥ Men iaf nu ska jag typ äta lite.  JÄTTE KORT INLÄGG!!♥ Men måste äta. Scouterna börjar vid 10! måste gå men bloggar hos Hanna sen!♥


Byebye!☻


//Mosan!

Av Mosan - 20 januari 2012 13:24

Tja. Nu kom jag hem från skolan och sitter i soffan och sölar! Men nu är det ju........FREDAG!!!  Och i helgen ska jag sova över med Hanna panna galen panna!!  Längtar så PEEP! Hanna ringde mig igår och frågade om vi kunde sova över, jag blev överlycklig!  Vi två ska ha så himla kul!   Men nu ska jag äta men bloggar lite senare !


ByeBye


//Mosan!♥    

Presentation


Namn: Moa(Mosan)
År: Snart 12
Älskar: Rida.
Hatar: Att någon är dum mot mig eller någon annan.

//Mosan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

It's Mee


Ovido - Quiz & Flashcards