CanonFoton

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Mosan - 1 mars 2012 14:44

Tja!

Idag så ska jag RIDA!!! YEEYH!!!!!!  Men när jag kommer hem så ska jag duscha sen så ska jag nog blogga om ridningen. Annars blor de imon efter skolan  För det måste jag ju göra. Men jag hoppas att de blir hoppning idag!! Och jag hoppas jag får Snake elr Bobben   Så just nu tittar jag på tv och  är vid datorn och tuggar tuggumi  Haha, men kanske kommer en liten bild, vet aldrig. Jag har bara de vanliga bilderna, men jag får väl ta några/någon av dom    Men har inte gjort jätte mkt!♥ Men


PoK♥ 

Av Mosan - 1 mars 2012 06:37

Tja!

Idag så vaknade jag 20 i 7.....   Skit trött! Men aja.. Idag så ska jag rida och jag tror att jag ska rida Snake!  Vill ju ofc det! Men annars gör jag inget   Men jag måste typ vakna ganska tidigt för att hinna med bussen jag åker till skolan med  Men jag hr inte mkt att blogga om nu men. Jag hoppas att vi ska hoppa idag för min kompis Nicole sa de till mej, så då får jag väl ha snbba snake när jag hoppar! Jag tror de är siste gången vi har hästarna. Men jag frågade Jeanette om vi skulle ha samma häst nästa gång oxå, men hon sa: Det fårjag se:)


PoK♥     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Moa(Mosan)
År: Snart 12
Älskar: Rida.
Hatar: Att någon är dum mot mig eller någon annan.

//Mosan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

It's Mee


Ovido - Quiz & Flashcards