CanonFoton

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Mosan - 4 mars 2012 15:42

Tja!

Idag så har jag vart mä Tilde och vi åkte till Rosiee ♥ film kommer på när jag hoppar en bana med min älskade !♥ Kommer bilder oxåå xD♥ Rosie var så himla duktig idag !♥ Jag mä xD Men i a f så gick det skeeeta bra idag ! ♥ Och på lördag eller tisdag nästa vecka kommer min älskade pålle =D♥ Mosan♥Rosie.. Vi är allt tillsammans ! Och Tilde fick trava och skitta lite mä henne ! ♥ Det gick bra :)) Men sen när Tilde och jag kom hem så började vi mä att klä om :)) Sen så gick vi ut och vi byggde upp hinder för att hoppa lite :))♥ Och sen hoppade vi lite, sen gick vi in fär att sätta oss vid datan lite för att blogga och ladda upp filmen. Och så åt vi 2 mackor:)) Den ena var mä nutella och min andra var mä salami och tildes andra var mä ost :))♥ Mumma! Men sen kom tildes pappa och sen så åkte tilde hem :((

Men bilder kommer här ! ♥ typ 2 :P 


Asså om du bara visste hur jävla f***ing mkt du betyder för mig gumsigos !♥☻ Visst är hon finast? (för mej)♥


Finoo!♥ På andra sidan av de länntäcket (stav) Så står det mä mörkblott Killbarry Rosie ! ♥


FILM!


Kan lagga men kolla när jag hoppar bana mä min älskade !♥


PoK!♥
    




Av Mosan - 4 mars 2012 08:34

Tja! 

Tyvärr blev det inget inlägg igår.. =S Men skit i det nu:)) Hoppas du inte blev besviken, men iaf. Idag så ska jag rida min finaste pålle =D Rosiee♥ Längtaar ! Ska hoppa idag tänkte jag =)) Ska bli askul !♥  Kommer fotton !♥ Kommer en bild på Rosie sen =)) När jag är färdig mä inlägget, men sen så blir det ju OFC ett inlägg om hoppningen !♥ Men man har ju ingen planering av att trilla av. Det står i a f inte i min kalender ;D  Haha, man har ju humor xD ♥ Men i a f så ska det gå bra i a f, för har ju världens bästa häst ! ♥ Min älskade Rosie, om du bara viste hur mkt jag älskar dej ! ♥ Du betyder allt gumsigos ! ♥


Min älskade häst !♥ Om du bara visste hur mkt jag älskar dejj gumman ♥ Du betyder ALLT! Du tar all plats i mitt hjärta älskling !♥ Puss på dejj från mejj !!♥   


PoK♥ 




  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Moa(Mosan)
År: Snart 12
Älskar: Rida.
Hatar: Att någon är dum mot mig eller någon annan.

//Mosan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

It's Mee


Ovido - Quiz & Flashcards